Esmeraldas rum e påväg o bli så som jag vill...

Esmeraldas rum är på väg och bli ett mysigt flickrum.
Nu fattas det gardiner och heltäckningsmatta som kommer göra hela rummet. Just nu har jag satt upp dom gamla och har en gammal matta och det passar inte alls in i den stilen jag vill ha så det är ett måste snarast.
Vi köpte ett väggfäste av våra supergranar:) som passa perfekt, så nu har E en 32tumare på rummet. Hon blev helt till sig. Nu kan hon få se nicke och pippi ifred.
Föresten jag har glömt och säga till alla att Esmeralda inte har druckit välling i flaska sen vi flytta hit och det är 2 veckor sen idag. Och NAPPEN är borta, förstår ni  N A P P är borta. Hon har inte haft den sen i onsdags. Vår tjej är så duktig, och jag är så stolt över henne. Så otroligt stolt.
Ha en toppen dag.
Kramar
p.s hoppas på lite shopping idag, iallafall en målarfärgsburk så jag kan få göra klart köksluckorna;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Din dotter verkar så duktig. Hur får du henne att göra allt det där, dvs utan gnäll och massa tårar? Är hon fortfarande blöjfri?

2010-12-05 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0