förra julen

Yes förra julen blev det ju massa julpynt och fint hemma. Iår så har vi som sagt nyss flyttat och jag får acceptera att julpynten blir minimal. Men iallafall så ska jag försöka fixa julgranen för det var något min tjej va väldigt duktig på förra året:)
p.s therese tack så mycket, ja hon är blöjfri sen ett bra tag tillbaka. Hon bestämde sig en dag sen dess har hon aldrig mer haft den. Hon gör allt på toaletten, pottan använde hon max en vecka. Nappen har hon frågat efter men inge mer än de. Och vällingen har hon inte nämnt. Ja, vad säger man hon e så duktig.

Kommentarer
Postat av: Therese

Verkligen :) vad skönt att hon bestämmer det själv, då blir det inte så mycket gnäll. Det enda min dotter slutat med är vällingen allt det andra verkar ligga så långt borta. Men snart kanske, har du nåt tips?

2010-12-06 @ 11:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0