bilder från idag

vi hade det jätte bra på sydpolen
det var väldigt läskigt för lillan i början men sen när hon fått kolla in läget skratta hon nån stop
och det gjorde vi med:)
tack familjen för en perfekt söndag<3
min kräfta:) så fin
ja kunde inte låta bli att ta med denna bild då jag har en sån fin dotter på min arm;)
ja bjuder på den
elvis väntar på mat:)
haha ja jag är ju inte direkt liten nu när ja tittar på bilderna:)
försökte vara så smidig som möjligt, men de gick ganska bra
förutom här då jag garva föör mycket för att ja verkligen inte kom upp, lite baktung kanske haha tur att esmeralda försökte hjälpa mig
så de va några av bilderna.
hoppas vi åker dit snart igen.
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh va mysigt. Esmeralda o jag kan åka till Lögis i sommar..:) och Busborgen nästa gång hon kommer. Jag längtar. Puss puss Ni är så fina

2010-02-08 @ 06:21:40
Postat av: HANNA

jäävlar vad myysigt gumman!! en perfekt söndag :) lillebror växer kan man ju lugnt säga haha. du är så FIN! och esme världens gulligaste!! jag saknaaaar eeeer!!!!!

2010-02-08 @ 10:13:19
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: Jessica-mamma till Leia

Vilka härliga bilder på er... Du har en super fin mage.. :-) Tror du att du kommer bli lika tjock/stor som sist du var gravid ?? Minns bilder då du var enorm.. hehe.. KRAMAR

2010-02-08 @ 11:52:06
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0