dagisbarn

japp sejen har sovit i sitt rum inatt hela natten, liten miss bara att pappabus somna i hennes myshörna. Men ikväll blire sova själv, hoppas jag hela natten.
annars så har jag varit hos min barnmorska idag och mätt och grejat..jag har nu gått upp 9 kg. vilket är mycket mer än med esmeralda., jag ligger oxå högst upp på maglinjen så det stämmer att jag har en stor bäbis i magen. en mini francisco som vägde 4500kg, 54cm lååång med stort huve;) najs! nej men jag kommer inte spricka från ena hålet till det andra denna gång!
jaja men iallafall så trodde hon att jag haft så ont i magen pågrund av att bebben blivit så stor snabbt och vill ha mycket plats. alltså när han vänder sig ibland så måste jag bara stanna till och andas för jag tror att magen ska sprängas och jag vill bara spy. så konstig känsla. tänk att 2 graviditeter kan vara såååå olika.
om en stund ska ja hämta esmeralda sen så kommer farmor bus hit och jag ska göra paj till henne/oss!
ha en bra dag så länge.
puss kram

kan tycka att jag måste uppskattat min figur mer..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så jävla skitsnygg...älskar dig. Puss puss

2010-02-09 @ 14:25:02
Postat av: moryn

I couldn´t agree more!!!

2010-02-09 @ 20:32:49
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0