dagisbarn


yes idag har vi haft besök av melissa och hennes barn samt moryn med alina. alina är kvar för mamma ska till tandläkaren så då passar vi på att vara barnvakt. det går toppen, med lite mat i magen så sover dom som stockar brevid varandra. båda lite sjuka. fina sejer. nu ska ja lägga upp lite bilder tänkte jag:)
puss o kram så länge


först får ni se en sej som kan modella;)










sen vart det slut på modellandet och hurtiga snygga brunett melissa me barn kom:)

:)

melina den fina

hungriga barn satte sig direkt i väntan på moryn och alina skulle komma med mat:)

min sej glad att ha kevin och melina på besök:)

vem kan de vara nu som plingar?!

esmeralda: min anina<3 kevin: mmm en till snygging:)


först leka tillsammans sen

sen sova<3
mini lollo o mini moryn födda samma dag, fina sejer:)


Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

sv: jag är undersköterska. Förlorade jobbet när jag var gravid så ska söka nytt nu till sommaren. :-) Har du gått någon utbildning för att få jobba på hm?? Låter jätte roligt.



Var får du din insperation från när du inreder hemmet? tycker du har det så fint..



KRAM

2010-02-01 @ 18:33:32
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0