en dag

som jag kanske skulle vilja glömma.
haft ont överallt
varit 1 timme sen till dagis
tågen försenade
esmeralda ramla på mig så jag nästan svimma
har två märken mellan ögonen från esmeraldas söta tänder
har fruktansvärd huvudverk..osv.

posetiva saker idag var väl tårtan på jobbet
världens gulligaste dagisfröken som stanna för att esmeralda inte skulle vara själv med nya fröken tills jag kom
camila som sprang hit när jag mådde som värst
firandet av fralles mormor nu på kvällen
lets dance
solsidan
god natt hej


Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Usch, låter inte som en rolig dag... Hoppas ni haft en bra kväll. kram

2010-02-12 @ 23:30:12
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men gumman min. Hoppas lördagen blir en bättre dag. Älskar er. Puss

2010-02-13 @ 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0