godkväll hälsar v-ås

vi är hemma i v-ås och myser.
vägen hit var inte den lättaste men inställda tåg osv. men väl på västerås tåget gick de som en dans på roser.¨
brevid våran bokade plats kom en "pappa" med laptop och iphone som han satte i esmeraldas knä och sa lek. han satte på barnfilm och så fick hon ha hörlurar. alla som stod i tåget tittade på oss eller min sej som hade de såååå bra tack vare han. guud du räddade min resa.
sen väl framme kom mamma och hämta oss, äntligen fick man se sin mor.
hem och där var finaste bröderna och morbröder, esmeralda blev sååååååååååå glad.
vi va bjudna på tacos hos åke, så där har vi mysit hela kvällen.
jag satt i en massagestol och känner mig som ny. går dock som om jag ska föda imorgon fortfarande. jätte ont har jag.

japp imorgon är de en spännande dag. bröllop och massor med blandade känslor. spännande.


nu ligger jag och brorsan och myser framför tvn. myyyyyyyyyyyyyyyyyyys!

ha en skön kväll!

baby jag saknar dig<3

p.s svar på fråga jag jobbar på h&m, en riktig h&m brutta;) trivs as bra!

Kommentarer
Postat av: terese

åhh mys älskling saknar dig mega. ge esso en puss från mig

2010-02-22 @ 12:23:39
URL: http://thetesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0