min sej imorse


glad var hon imorse:)

<3



idag får ni en dagens frisyr av esmeralda
en inbakad fläta på ena sidan<3

nu är hon på dagis och har lilla wasa loppet. hon åker dock inte skidor men nästa år är det hennes tur:)
älskar dig tjejen!


just nu sitter jag och pysslar med mycket saker..går igenom alla skivor med bilder, ska nämligen framkalla några stycken så esmeraldas första bok blir helt klar. och så håller jag på att göra ett a4 med bilder på esmeraldas familj och släkt som hon ska ha på dagis. och nu får jag helt plötsligt några av bilderna från esmeraldas fotografering:) kanske visar en lite senare:)
ha en bra dag. glöm inte fota! det är lätt att man glömmer.
puss kram

Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Så söt hon är din sej. hehe.. Har du gjort flätan ? Söt.. Kan oxå göra såna, men är de lätt på små flickor?? Deras hår är så tunt och fint. KRAM

2010-02-11 @ 12:52:45
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh va fint med inbakad fläta. Så duktig och sitter still..:) Klart att hon ska få skidor till nästa år. Puss mina finaste sejer..

2010-02-11 @ 14:33:45
Postat av: Anonym

Världens finaste!

2010-02-11 @ 16:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0