p.s

p.s ljumsken blir inte bättre, vettefan vad ja ska göra.
jag menar klart jag inte kan acceptera en smärta som kommer och går. När den väl är så gör de så ont att jag vill ta av benet. och när de sen gått över så är allt som vanligt. fan va arg jag blir. och inte fan ser folk att jag e gravid under min stora vinterjacka så dom lär väl undra va fan ja klagar på som är så lätt och smal, JAAAAAAAAAAAAAAAAAG E GRAAAAAAAAAAAAVID OCH HAAAAAAAAAAAAAR EN STRÄÄÄÄÄÄCKNING I LJUUUUUUUUUMSEKN SOM AAAAAAAAAAAAAAAAAALDRIG VILL GÅ BORT, FATTA DET GÖR ONT.
och kan någon tala om för mig vad dom här tabletterna jag fick ska hjälpa för. avslappning i muskler??? in my as, hjälper inte ett skit, eller jo de gör mig virrigare än vad ja är.
HJÄLP MIG NÅN SOM VET NÅGOT!!

Kommentarer
Postat av: Annie

har du ett fogbälte? tycker det fungerar ganska bra. går att få nr hos barnmorskan till återförsäljare

2010-02-17 @ 17:30:19
URL: http://oernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0