TJINGELING

Nu sitter jag här trött o dan som vanligt.
tack för fina komentarer, japp jag antar att jag kommer bli jätte denna gången oxå:)
försenad till jobbet som vanligt, men fick som tur var roliga arbetsuppgifter av mina gulliga kollegor. stryka och klä torso´s. skulle bara kunna göra de hela dagarna:)

hemma har ja lagat mat och sytt med lillan, vi sydde en "dörr" till pappabus nya garderob:)
före:

<3 kom med:)

och så här blev det efter lite gammal tråd, nål, spets och ett skosnöre;)

lite bättre va:)
det gäller att vara händig.
vill sy mer, ska åka till stan snart med någon och inhandla massa fina tyger och sy klänningar till lillan och mig. Kanske oxå en dress jag velat sy till esmeralda och alina sen dom föddes.

en ny dagen outfit kommer här oxå då den andra var så suddig

Kommentarer
Postat av: Jessica-mamma till Leia

Du klär dig såååå Snyggt, har sagt det förr men måste säga det igen.. hehe.. ! Va fint du gjorde med garderoben. Du har så fiffiga ideer. Var får du allt från ???



KRAM

2010-02-09 @ 18:06:45
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0