dagens

Humör: verkligen blandat, lycklig och ledsen:S
Gjort: varit i södertälje med moryn, bråkat med belle shoe och fått mitt första gråa hårstrå(nästan iallafall), ätit god mat (tack moryn) och myst massa här hemma med fina esmeralda
Planer: på att få hem en godispåse och vräka i mig den fort:)
Kläder: jeans, linne och kofta.
Ser på: olika bloggar för att få massa insperation
Lyssnar på: nyheterna på tvn
Läser: aldrig men vill ha sofi fahrmans nya bok, tror den är nått för mig
TV: ja idag kl halv 8 är det halv åtta hos mig:)
Dricker: snart en varm oboy om jag har mjölk kvar
Äter: nada just nu
Middag: wok, sen min hemmagjorda soppa
Bästa: finns mycket som är bra nu:)
Sämsta: belle shoe hantering av kunder, blöäää
Barn: lite piggare idag, tror snart hon e helt frisk, bara lite hosta kvar
Väder: Kallt som tusan & mycket snö

Kommentarer
Postat av: Moryn

LEDSEN???!!!

VEM VARE!!??VEM VARE SOM (kasta) ...gjorde dig ledsen.. ;)



puss

2010-01-27 @ 22:50:50
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0