halloj

nu e jag färdig för färd.
vi ska iväg och hämta våran nya vagn:)
längtar lite nu, sen kan jag lova er pimp my vagn.
japp det har ja nästan gjort på alla mina vagnar, så dom inte ser ut som alla andras.
kul med lite egen.
det är ju bara sån jag är.
har redan planerat ut vad de ska va för färger på esmeraldas och lillens dynor:)
mys mys
annars idag så är det väl inte så mycket, jag är ledig och ska försöka njuta av de.
på dagis idag slog jag i huvudet så nu har ja ett hack i pannan, sånt e livet.
men ont gjorde och gör de!
nu ska ja kolla lite frisyrer på internet, känner för att göra nått nytt men ja ska inte bli mörk än. det är bestämt.


puss kram alla där ute.

p.s madde jag saknar dig, jobba inte hjäl dig. kom hit och mys istället<3

Kommentarer
Postat av: moryn

Gumman tack for the make over på min nya BLÖÖÖG! ;)

PS LOUISE är dubbelkönad!Hon HAR EN SNOPP I MAGEN!! ;)

2010-01-14 @ 11:55:04
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: Carla

Ja visst är han =) Din lilltös var ju inte dåligt söt heller!

Jättefin mage har du också, grattis!

2010-01-14 @ 16:29:28
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0