hej bloggen

hur mår min kära idag då?
jag mår bra, känner mig varm o go nu när värmen är påväg tillbax på jobbet. vi har inte haft nån värme alls på jobbet på nån vecka, så vi har jobbat i vantar och tjocka tröjor, dubbla byxor och ja ni fattar. noll känsel i fingrar och snoret bara rinner, usch imorgon är det över hoppas jag!
Snart ska jag iväg till min sej som här hos sin farmor, hon har sovit där för dagiset var stängt. saknar henne så. sen väl där ska vi fira hennes pappa;) hoppas på tårta, men om jag gissar rätt så blire inge sött bara massa surt:(

har nyss pratat med försäkringskassan som e så rolig. allt tar sån tid, anmälan, begäran, handläggartid bla bla bla, skönaste komentaren av telefonisten - det ska inte vara lätt att få pengar hos oss, man ska kämpa för att få dom...haha aja det är väl lite sanning i de hon säger kanske.

ne nu börjar ja bli hungrig
ses här senare kanske med lite bilder.
puss kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor din kille hos sin mamma nu?? antar ni gjort slut? =( Berätta lite! :)

2010-01-12 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0