hemma hemma heemmmaa

och myser,, åååå va min sej myser när hon e lite sjuk, på gott och ont!

vi har städat, myst, ätit, och myst vidare.
snart kommer fammo o pappa bus o hämtar lillfisen. imorgon är de jobbe som gäller.

vet ni. jag har så mycket kul framöver att se fram imot så detta år kan inte mer än bli ett av dom roligaste och mest lärorika år jag nånsin haft.
häftigt måste jag säga!
imorgon slutar ja tidigt så kanske hinner lägga in massa fina bilder från helgen.


tessan jag kommer sakna dig massa. du vet att jag älskar dig mest och fan det är verkligen jobbigt att veta att vi inte ska ses på evigheter. hmm skype måste ja iallafall skaffa idag. det är bestämt.

nej nu ska ja mysa vidare tills  min sej går:(


älska älska världen!


Kommentarer
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

Tack för din kommentar...:-) och jätte snällt att jag får läsa din blogg om du skaffar lösen..;) kram

2010-01-24 @ 20:33:28
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0