hihi

jag är gravid för dom som inte visste, tänkte jag bara säga:)
jag börjar fatta det nu...lite sent men bättre sent än dagen innan man föder om jag får bestämma:)

magen e stor. big mama! pattarna är på väg till skyhöga höjder, tråkigt när man vet att dom kommer bli som 2 skinnpåsar snart igen. esch jag får njuta så länge de varar.

bebben i magen sparkar som bara den iallafall, det är både härligt och obekvämt. lillen där inne vänder sig nå sjukt mycket och ut med ryggraden så det känns som jag ska spy. folk i kassan ba, mår du bra?! jag ba, så klart jag gör, nån där inne som vill ut bara tror ja, så ser man en rygg trycka sig ut i magen. tänk er jag har typ 4 månader kvar och jag känner redan att de känns att ja e gravid, alltså det börjar bli jobbigt och tungt. lite smärtor här o var om ja ska vara ärlig, så där, rygg, ljumskar, symfys, ja ni vet allt möljligt känner jag av. ussch hoppas man inte känner så här när man blir gammal.

nej nu ska ja se vad resten av familjen gör. emseralda verkar ha lov, nu ffår de bli omedelbar läggdags.

puss och hej!!

p.s jag har rensatt alla skåpen i köket och i städskrubben, det känns så där lagom as bra:)
hej

Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Spännande att vara gravid igen :-) Längtar redan till min nästa graviditet. !! Så du arbetar i en affär?? Vilken ??



KRAMAR

2010-02-01 @ 12:09:18
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0