idag

har jag hunnit med så mycket, men ändå inte stressat, alltså en nästan perfekt dag. Har dock fått in massa tårar i dagen, men kände att det var skönt o få böla ut lite. känslan efteråt är lättande, men med en helvetes huvudverk.
noelia har varit här och hjälpt mig i förådet och med massa annat. vi har pysslat med nya vagnen och med nya hallmöblerna, hatt hyllan måste upp nu bara och golven bytas, ska ringa imorgon och fråga när dom kommer.
vi har även lagt säckarna med kläder i svarta soppsäckar som dom ville ha och ställt dom utanför dörren för imorgon kommer dom och hämtar till fattiga barnen, god gärning va;)
nej nu ska ja snart sussa, gick och la mig allderless för sent igår, satt o pilla på moryns nya blogg:)

puaaa o kraaauuumma


Kommentarer
Postat av: Carla

Då lyckades jag då =)

Hoppas huvudvärken släpper, och gud vilka härliga bilder på era fina flickor!

2010-01-14 @ 22:05:01
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0