lyssnar på..

..denna låt för tillfället.
Har tömt hallen och lilla toan, killen är snart här för att lägga golv.
Sovrummet blir på onsdag istället så jag hinner fixa hjälp att tömma de.
Ska snart iväg o jobbe.
Vill jobba i högklackat idag, men känner att både ljumsken och ryggen inte pallar:(
Imorgon ska både jag och lillan till doktorn, kul. Lillan har 18 månaderskontroll eller vad de heter. Lite sent men bättre sent än aldrig. Hon kommer att vägas oxå och jag tror faktiskt inte hon har gått upp så mycket sen october. Tycker att hon är väldigt smal, jaja inte hennes kinder då, men kroppen:)

Nej nu ska ja fixa iordning mig lite sen ringa connythemattsnubbe;)

Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0