godkväll

lillan somna fort, hon är så trött efter dagis nu för tiden. Idag hade dom varit i sporthallen och lekt i stora hallen så antar att hon var lite mer slut än vanligt.
Innan lillfisen somna bytte familjen lakan tillsammans. mm det hade ju gått fortare om jag gjort de själv. men tack för hjälpen fina<3
nu spelas de tv-spel här hemma så då passar jag på att kolla in kläder och inredning på internet;)
ska snart sussa, har varit en låång dag.
sov gott puss kram


p.s Som några av er vet så finns det en mörk och en ljus sida här i livet. Och jag har fått uppleva en mycket mörk sådan ett tag, men som jag vet så kan man inte se den allra ljusaste om man inte varit i det allra mörkaste. Så kort sagt: Lär er livets "eviga" gåta, ÄLSKA, GLÖMMA OCH FÖRLÅTA.

Jag är i en ljus fas nu och jag ser bara ljusare och ljusare på framtiden, det ni, det är grejer. Jag är så medveten om saker och ting och tackar för allt jag har. Min vilja och min kärlek kommer jag komma låångt med. Känner att jag får med mig många i min närhet till det posetiva och de är jag så stolt över. Som sagt som man bäddar får man ligga, och faaaaaan så skönt jag ligger;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0