halloj

..några irriterade angående mittt inlägg om en väns förändring! spännande!
meningen är den att jag är grymt avund på den snygga förändringen och att det passar henne som tusan, och att jag vill styla henne det är inget nytt, märks att ni inte känner mig. om jag fick skulle jag bara jobba med styling inte bara för att folk behöver utan för att det är kul. älskar att förändra eller bara hitta på nya stilar som man själv kanske inte tänker på i vardagen. ABSOLUT INGET ILLA MENAT SOM KANSKE ANDRA HÄR I VÄRLDEN ÄR, JUST ELAKA. nej nej sån är inte jag!!! så och ni andra så kommer en bild på min vän som jag skrev oxå tidigare när jag träffat henne och fotat henne;) du är fin min vän som du är och det har ja sagt till dig oxå;)

så nu fick ja de skrivet.

annars har de varit en lååång dag. mycket låång stor handling och vi var ju som sagt inte ensamma där, men de gick bra. väl hemma var ja så trött o hungrig att ja fick ringa esmeraldas fina faster som kom och tog hand om min lilla sej medans ja sov en halvtimme. tack de var verkligen behövligt.
vill osså säga grattis sanna till din bebbe som kom idag, en till liten sej. gud så mysigt. din förlossningsberättelse vill ja höra väldans snart:)'grattis igen iallafall och fint namn ni valde.

imorgon visar jag er fotona ja tagit på lillans fina ägg.
nu säger ja godnatt!
godnatt


Kommentarer
Postat av: Rishie

Nej gumman jag var inute irriterad eller så tycker bara du borde visat bild ellr så det var det ända

ta hand om dig

puss

2010-03-28 @ 21:45:13
Postat av: Moryn

Bro! Thanks! Gulligt:)

2010-04-01 @ 22:49:35
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0