tillbaka

nu är jag hemma från mvc och en fika med moryn.
måtten på magen är över högsta kurvan och måste därför ha extra koll nu. Är det nån som vet vad de kan bero på eller vet nått om de så kan ni ju skriva.
ska till doktorn om 2 veckor så han får klämma lite då, ska eventuelt få gå på ett till ultraljud.
jag säger ju att jag är stor. magen är stenhårt inte så konstigt när bebben därinne bara växer, så fort jag gör A eller B på toaletten så börjar lillen där inne röra sig efteråt, inte så konstigt då han inte får plats annars.
en fika hanns med oxå med fina moryn. tack för den stunden vännen!
Nu ska ja värma på lite lasange här sen gå och hämta prinsessan;)


puss kram så länge


vecka 28, fatta hur stor ja kommer vara vecka 38, mamma mia hjälp!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Är blodsockret bra? Annars kan ett stort sf-mått bero på ett stort barn och om man har högt blodsocker föds barnet också större. Men det behöver heller inte bero på att barnet är så jättestort som man kan tro. Jag ligger över medelkurvan denna gång, med Julia var det under medel. Spännande att se vikten på vår, ska meddela sedan för om sf-kurvan verkligen säger något borde det här barnet väga över medel;) Men bra att du gör ett till ultraljud sedan, då kan de ju uppskatta vikten (stämde bra när vi fick göra ett förra graviditeten) och om det ser ut att bli ett stort barn så vet de hur man ska göra:)

2010-03-08 @ 15:44:02
Postat av: Anonym

min kompis hade jättestor mage och hon hade för mycket fostervatten, fick planera kejsarsnitt.

Eller så är det en tonåring du har där inne! I vilket fall som helst så är det viktigaste att den är frisk! Kanske tvillingar!

2010-03-08 @ 16:43:43
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Shit vilken kula redan. !!

2010-03-08 @ 16:44:10
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Moryn

TACK SJÄLV BABE! PUSS!

2010-03-09 @ 08:43:32
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Jag var också utanför kurvan i samma vecka med Lowe, i vecka 40 låg han längst det översta strecket. Men han vägde ju 4300 så var ganska stor!

2010-03-10 @ 07:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0