dagen har varit skön

dagen har varit skön, kanske lite för skön. önskar jag låg o födde barn men nej nej, inte haft ett dugg ont idag. bara de gammla vanliga bäckenet som spökat. men lillen här inne är smart, jag har hunnit inhandla de sista till bb väskan så nu är den klar(tror ja) påminn mig någon tack?!

Bilderna får tala, puss o hej


fina svärmor har varit min övervakare idag:)

folk tittar på mig, men ja fattar inte varför?!

kan de vara för kanonkulan tro:)

och titta så fina kläder svärmor och faster givit lillen i magen, tack så jätte mycket.

och jag tyckte storasyster skulle matcha lillen så jag köpte dessa 2:)

och så fick jag av min mormor en amningsbh, grymt skön från lindex;)



nu tittar vi på tv här hemma och myser, så nu måste ja gå... en bild på lillen i pjamas o kjol...hon bara SKA ha kjol över pjamasen, BESTÄMDA UNGE...föressten har ni barn i 2 års ålder, grinar dom i en timme i sträck om dagen?? det har esmeralda gjort nu typ 4 dagar irad (pjuhhh) hur får man bort detta?!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Man får bort det genom att uthärda och inte göra som de vill;) Här hemma är det krig för det mesta nuförtiden men jag är chefen. En vacker dag får vi lön för mödan.

2010-05-26 @ 22:52:05
Postat av: Jessica-mamma till Leia

Herregud va stor din mage är nu... :-) Längtar tills bebben kommer ut.. spännande. Ha de.. ;) kram

2010-05-27 @ 23:59:23
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0