fotboll

vi har varit och tittat på pappabus fotbollsmatch....svinkallt blev de efter ett tag men gud va kul min sej hade:)

annars idag så har ja varit hos barnmorskan och de gick bra...ruckbart är huvudet och inte så långt ner så ett tag till, precis som esmeralda såg jag nyss...läste gamla journalen. men om en vecka enligt den ska den vara nere och helt fixerat och sen födas:)

efter mvc besöket åkte ja till tumba o köpte några presenter och framkalla ett kort till ett kort:) som jag gjort till esmeraldas kompis julia. fint blev de, tänkte visa er men de glömdes att fota innan vi lämna de.

nu ska ja äta tesito.
trevlig kväll.

p.s tack moryn verkligen. men tro mig om du hade blivit gravid samtidigt som mig så hade du oxå känt att du varit gravid hela livet. det är så tungt, men lovar att njuta av min vackra mage:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack igen för det gulliga kortet:)

2010-05-11 @ 10:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0