nämnde jag?

sa jag att jag försökt med det mesta för att sätta igång dettaa?
ja eller jag sitter iallafall inte still bara på mitt "lilla! arsle.
grannen stanna oss idag utanför när vi plocka in maten och berätta först hur fin o underbar vår dotter är sen vilken underbar kanonkula jag har. Sen fråga hon om de va långt kvar, nej svara vi... Då kom hon på den brilljanta idén, men in och skura fönsterna då.

Sagt och gjort. dom var så skitiga att dom knappt blev rena efter en tvätt:) får kanske göra de imorgon osså.
..illningar och kramper har ja haft hela kvällen och har de fortfarande. kom igen nu!!
annars så har vi tittat på song kontest 2010, fanns många bra låtar tycker vi. france, belgium, turkiet, sergia, modavien, rumänien....osv. haha vi har haft en underbar kväll vi i familjen...thanks my little baby and my big baby;)

nu ska vi snart sussa...
håll tummarna för att vi har våran bäbis i famnen tills på måndag då bf är..:P


puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min barnmorska sa att när man vill sätta igång en förlossnin ska man vila och vara avslappnad! Då frisätts oxytocin och det är det som startar en förlossning och får livmodern att arbeta! så jag tycker du ska ligga på soffan och lata dig! Så sparar man krafter inför förlossningen också!

2010-05-30 @ 08:01:43
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0