paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

Okej lyssna, eller läs!!
Det iiilar och sticks okej....det verkligen ilar och sticks, bebben rör om och om och om igen.
Jag rapar och får sura uppstötningar, jag böjer mig och jag "kräks".
Jag svettas som en gris och skakar som fan.
Jag är rädd och nervös, för att spricka eller att de ska gå fel.
Jag är skit nära nu och vet inte om jag vill just nu.
Har jag änns hunnit njuta av denna fina graviditet? Nej.
Har jag försökt? Ja.
Kan jag vara stolt över hur duktigt jag hanterat denna graviditet? Ja
Kommer jag lyckas som 2 barnsmamma? Så klart.
Är jag lycklig nu? Ja.
Har jag posetiva tankar om nästan allt? Ja måste.

Förlossningen kommer att gå lika bra om inte bättre som esmeraldas, det vet jag.
Tror dock att denna gång kommer gå väldans snabbt från att jag fått den första verken till att lillen fötts, och det gör mig sjukligt nervös..därav att jag inte känner mig redo.

Just nu e jag svimmfärdig...magen är hård som en kanonkula och kissblåsan finns ej länge.
Tarmar och allt annat i magen har trycks ut i rumpa och lår...

samma månad och dag...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej gumman, tänker på dig och håller tummen att allt går bra! Du är så stark och kommer att klara det här galant tror jag! Kramar

2010-05-09 @ 09:35:57
Postat av: Jessica-mamma till Leia

Fina magen ;)

2010-05-09 @ 13:03:49
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0