solen

häärlig morgon..not eller jo på sätt o vis, mysit med familjen men jag har sjukt ont i huvudet idag..bajstråkigt..
..lillan ska vara hemma idag oxå, och pappa bus ska jobbe:( så vi får försöka göra dagen till den bästa...tänkte att vi skulle gå ut nu en stund på baksidan o fixa lite...men de lär ju sluta att jag jagar henne i lekparken med min lilla nätta mage...
..jaja men ha en bra dag...
..p.s pillan ska nog sova hos oss imorgon...ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå va jag e glad<3


Kommentarer
Postat av: Pernilla

sötis! det ska jag göra! men du får jag låna lakan av dig? :) så det inte blir så mkt att packa? nu ska jag ta mig en powerwalkare och så får du ringa mig sen så vi kan bestämma lite... eller höra vilket pendeltåg jag ska ta... slutar som sagt 16.30 iaf... PUSS

2010-05-04 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0