Det gnager...

Jag har en inre stress som måste ut, där av detta inlägg.
Jag har ständig huvudverk och de beror på att jag inte sköter mig med maten fullt ut.
Jag har en ilande smärta i rygg och axlar, kan ju vara för att jag bär på en 10kg bebis. Måste börja träna snart!!!
Jag har sen några dagar tillbaka ont i mitt ena knä, väldigt ont, får se om det går över annars måste de kollas upp.
Min energi ska igentligen prioriteras på detta ovan men den går/har gått till annat skit som tex.
Vår nya data fungerar ej och tiden på att lämna tillbaka e ute, men det ser sen igår kväll ljust ut. Den är iallafall på inlämning. Och vi har fått låna en dator av snälla benjamin:) Tack!
Sen har jag ju beställt ett nytt abonemang med ny telefon, ja de va ju mer än en månad sen och visst har ja fått mobilen nu men den e stendöd och jag betalar för den. Dock så får jag lämna in den idag och kanske får jag en ny eller så lagar dom den här jag fått. Och för pengarna ja betalat får ja ringa för..ska se om man kan få mms för dom istället.
Vi har ett hål i taket som "ingen" vill fixa. Komunikationsproblem uppstod så nu står man här. Snickaren tar över 2500 plus material att byta halva taket. Nu har jag dock kommit på att man kan sätta en gipsskiva och sen sätta in spottar i taket men då måste jag ju även fixa en elektriker och de kostar väl oxå skjortan. Har nästan allt material, och fan snart gör jag allt själv. Synd att man varken har en snickare eller elektriker i närheten:(
Ja som sagt det är lite som gnager i mitt lilla huvud/kropp, men allt är materiella saker och det ordnar sig, det vet jag älskling;)
p.s Lingonveckan känns som den e på g oxå, och det var ju mer än ett år sen sist så det kan ju ha lite med allt o göra, bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0