inredning tills jag dör

Ja som ni kanske har förstått så vill vi ha större. Vi trivs jätte bra här hemma men vill verkligen ha ett rum till Diaz. Ja, han sover fortfarande i spjälsäng men är trött på att alltid vara så försiktig på natten för att inte väcka honom. För min son sover nämligen nu från ca halv 9 till 8 på morgonen. Ja, vet han e underbart sovsam;)
Iallafall så har vi ett radhus på g, jag ska dit på måndag och kolla läget en sista gång. Det är massor som behövs göras där hemma, därav mina sömnlösa nätter av planering och inredning i huvudet. Jag blir knäpp på riktigt, har inte sovit bra på flera nätter nu. Men ja ska föröka komma ihåg o fota allt innan vi börjar göra om allt så man kan se före och efter bilder. Det är väl kul eller?

Ja just ja är det någon som vill hjälpa o packa o flytta om så blir fallet? eller någon som har en lastbil o låna? puss o hej så länge

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaa jag dör..jag går omkring med kuddar, lampskärmar, tavlor ja allt och drömmer inredning. Åke säger att det är medfött..:) Är vi lika eller är vi lika. Puss mamma

2010-11-07 @ 12:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0