jag håller på och inreder esmeraldas rum i huvudet

ja som ni ser här ovan så inreds de i mitt huvud, just nu sitter jag och kollar lite på internet barnrum. Tänkte visa er lite bilder:


denna tapet e ju fin för att de är stjärnor och jag har en kärlek till dom men inte som tapet hos min tjej.

en fotovägg skulle jag verkligen gilla i vårat sovrum på våra underbara barn men nu va de ju inte det jag skulle titta efter..

hur fin e inte denna då? älskart men inte heller något till prinsessans rum...

amen kolla in det här då, nu börjar vi närma oss lite;)

ska ja vara ärlig så spelar de ingen roll hur mycket ja letar för jag skapar bäst själv. Men om man inte har så mycket fantasi själv så e de ett bra tips att sitta o kolla på internet för där kan man få alla möjliga tips o ideer.

puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0