Ingen vanlig dag nej för det är min underbara brors födelsedag hurra hurra hurra haaaaaaaampus

Det är idag 18 år sen min första lillebror kom.
Tjockare o snällare barn fanns inte.
Han har aldrig sagt mer än han behöver och har alltid funnits där som bror.
Vi har umgåtts massa under hela hans uppväxt.
Jag tog hand om han och försvarade honom jämt. Även idag:)
Han är otroligt speciell för mig och obeskrivligt älskad.
Jag önskar han all lycka i världen för det förtjänar han såå mycket.
Jag har som sagt älskat dig ända sen första gången jag såg dig på bb.
Du är en av 2 brorsor som är den bästa i världen<3
Hoppas du får en grym födelsedag idag och jag hoppas du blev glad när vi kom och fira dig igår.
Önskar jag kunde ge dig hela världen men tror nog du blev nöjd över det du fick;)
Du har en present kvar, en stor en och det är en heldag/kväll här i sthlm men mat och dryck och massa partaj. Vi tar den när jag slutat amma om ca. 3månader eller nått.
Jag säger det ingen, det finns ingen som du. Du är speciell.
Massa pussar och kramar från din syster och mina barn och han du vet som gillar hårda saker;)







p.s det sista förstår bara vi som är facebook vänner;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0