toppen dag

Real sluta 0-0 tråkigt men nu får vi hoppas att barca förlorar.
Annars som ni märkt så har vi tillbringat dagen på stan med min mamma och min ena bror hampus.
Vi har myst gått lite i affärer och ätit gott. Bara umgåtts.
Jag älskar er så mycket.
Vill verkligen träffa er oftare.
Från och med nu kommer jag direkt om det känns som evigheter sen.

Efter stan åkte vi till svärmor och åt ännu mera mat. Jag skulle fått gå på massage men kände att tiden inte var rätt och jag va så trött. Tack ändå och hoppas vi kan boka en ny tid, för är det något jag behöver så är det verkligen massage.

Nu som sagt e vi hemma och barnen sover och gästerna gått.
Ska kolla lite bloggar sen sussa.
SEs imorgon.
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0