Vårt hem..

Masken har fått sin tillfälliga plats över esmeraldas färgglada bänk. Visst e den läcker. Importerad från Ghana.
Mamma har hans bästis hemma hos henne<3
Nya pläden tog jag från mormors syrum idag till diaz rum..perfekt där!
lampskärmar i tusen har jag köpt och fått av min mamma för att hitta deras rätta platser här i hemmet. Älskar att ha massa projekt att göra här hemma. Den lime gula hitta jag i västerås på billiga nisses för 69kr. Tror den kommer hamna i diaz rum sen.
2 fina vaser och 2 lampfötter jag oxå måste hitta plats till samt två tavlor i kartongerna.

Tack för 2 toppen dagar med dig min älskade mor. Kul oxå att vi hitta perfekt shopping till vårt hem.
Love you och tack för allt.
DU är min älskade fina mamma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0