Dagen min

Har haft en välbehövlig dag minst sagt. Massagen hos naprapaten var grym. Jag köpte den via sidan Let´s deal för 2 hundra värde 500kr eller nått. Han möblera om min kropp totalt i en timme. Jag var som en oljig ny människa efter det. Jag känner mig så rörlig. Ska absolut gå dit igen.

Har ingen träninksverk alls i kroppen sen igår. Vet inte om kroppen driver med mig för att jag verkligen vill känna smärta. Men visst e jag glad för ingen träningsverk.

När jag kom hem på eftermiddan/kvällen så hade min kära dotter saknat mig så. ÅÅ vad de e härligt med bekräftelse. Som jag saknat henne idag. Och när Diaz vakna fick jag amma han för att inte sprängas(men han spydde upp de direkt så ammningen e helt ute nu) iallafall så fick ja gosa så där som man gör när man ammar. Sen åt jag upp hans som vanligt min goda shulibuli..älska älsa världen

Barnen sover sött sen länge och de ska jag med snart. Funderar om jag ska duscha bort all olja jag på både kropp och hår eller om jag bara ska skita i de helt enkelt.


Sov gott alla och glöm inte att ta hand om dom ni älskar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0