Dagens citat

"Jag har så enkel smak. Jag vill bara ha det bästa av allt.”


Kommentarer
Postat av: zandra

Hej , har läst din blogg ett tag nu . Tror jag hittade den på Lauras sida om jag inte minns fel men jag fastnade i den hursomhelst :-) Det här kommer låta helt sjukt men du var med i min dröm jag hade häromnatten , hehe .. Det är såhär att min kusin är Danilos flickvän och jag drömde om henne att hon fött och så sen helt plötsligt kom ni (familjen) dit för att se barnet .. Så himla sjukt asså. Dina barn och min dotter kommer vara sysslingar med samma barn hehe . Nåväl jag var bara tvungen att berätta för jag tyckte det var så sjukt, har nog läst din blogg alldeles för ofta i och med att du är med i en dröm hehe :)Btw, Dina barn är verkligen super söta! :) Ha det bra =) // Läsare-zandra-salembo :-)

2011-01-31 @ 00:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0