Göra om till nytt

Hej hej!
Ni som följer mig vet ju att jag fixar och donar..
Och om jag stör mig på nått så ger jag antingen bort det eller gör om det.
Nu har jag iallafall stört mig på Esmeraldas kristalllampa jag fyndade på ikea för 99 kr.
Den känns dels "ikea" och tråkig.
Så nu har jag börjat "göra om mig" lampa.
Ni får en titt nu sen när den e klar så klart.
Kram kram


först tog jag bort alla kristaller..och knipsa bort alla kjedjor som hängde..som ni ser är det bara 3 kvar.

mina verktyg och kedjorna som blev över...kanske ska göra ett halsband av dom:)

Nu ser den ut så här...fortsättning kommer.



Jag måla även dom fula lådorna som står i min garderob vita:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0