jag är i himmelen

har hittat så mycket insperation ikväll så ja tror ja döööör kommer aldrig somna..nu måste ja bara komma ihåg allt.

imorgon börjar mitt vanliga liv igen, känns skönt. Bort med skiten.

Haha sanna kollade på bilden och den ser inte mycket ut för världen men om jag fotat från sidan hade ni sätt en uppsvälld 4 månaders bebbe till mage. Men de blire ändring på, nu ska magrutorna fram. Jag menar varför bara vara smal som en pinne när man kan vara fit och se välmående ut.

Puss o god natt

Kommentarer
Postat av: Carla

Så länge man inte mår bra själv ska man göra nått åt det. Men du ser verkligen inte det minsta stor ut i mina ögon! Ha en bra kväll!

2011-01-11 @ 23:02:40
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Dana

Hej Louise :)



Tack för tipset och för inspiration genom dina pics. Det är aldrig fel att träna men fyfan vad härligt att ha din body efter utploppade bebbes :D



Ta hand om er!

2011-01-12 @ 04:24:49
URL: http://bellesa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Okej ja man känner ju som man känner. Du ser fit och välmående ut i mina och säkert andras ögon men känner man sig inte så så gör man inte.

2011-01-12 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0