mitt första träningspass

Mitt första träningspass gick så där.
Det blev tillslut yoga av nått slag på gymmet.
Skönt som fan måste jag säga.
Stretcha är verkligen nått jag behöver och skulle kunna tänka mig gå på efter ett jobbigt pass.
Men är detta träning.
Efter passet gick jag till hon som hade passet och fråga om jag gjorde nått fel. Visst fan känns de ibland med jag gillar ju när de drar som fan sen danstiden, då stretcha man nämligen jämt. (åå nu kom min gamla lärares murra upp i mitt huvud som alltid syntes under jazzbyxorna)
Tillbaka till grejen.
Nej men jag stod längst bak och läraren sa att hon inte kunde se om jag gjort nått fel men få ställa mig längst fram om jag ska testa en gång till.
Tror om jag ska vara ärlig att jag inte gjorde nått fel och att jag säkert kommer ha träningverk imorgon men att detta inte riktigt va min grej.
Jag va inställd på att slita och svetas som en tok.
Jaja vi får la se. Men det känns toppen att jag kommit dit iallafall.
Tack Challe för din peppning dit idag:)

Nu ska Louise den gråhåriga snart lägga sig...real madrid vinner:) Min älskling glad, jag glad:)

Yes jag missfärga nyss mitt hår men de sägs att det gråa färgen inte sitter kvar så bra så förhoppningsvis e jag inte gråhårig om några dar.
Puss och kram

p.s sanna din komentar va klockren:) och tack Challe.
Imorgon blire till o baka nyttig chokladtårta till älsklingen som har som nyårslöfte att inte äta skit. Samt baka bröd och laga massa mat. Wish me luuk;)

Kommentarer
Postat av: Mika

Har också gett yoga många chanser. Tror helt enkelt det är för långsamt om man gillar saker som dans. Pilates med boll som ren styrke/balansträning tycker jag funkar bra, men inte yoga...och som träningspass när man vill bli peppad och ha kul, nej :P Prova zumba!

2011-01-14 @ 09:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0