Diaz vår underbara son 1 år idag



Idag e verkligen ingen vanlig dag nej för de e min sons födelsedag hurra hurra hurra..

1 år har gått sen jag tryckte ut min vackra son, haha jag har älskat honom sen dag 1 och är så tacksam att det var just han som kom till oss. Han är den perfektaste lilla varelsen som finns. Inte mycket han säger eller gör men bara av att han finns och e en av oss gör mig lyckligast i världen.
Tack för detta året älskade diaz och jag längtar och ser så mycket fram imot vår framtid tillsammans.

Vi älskar dig min suli buli banan, sandan kuri, grisen, tjuli, disse pisse, gordito sansito DIaz.
DU är bäst i världen




p.s bloggen i cp så alla mina 20 inlägg dom senaste dagarna har inte kommit men hoppas dom fixar de snart
puss hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hipp hipp hurra det är din födelsedag idag! Grattis söta Diaz önskar vi alla!

2011-06-05 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0