FAN

Fan jag har ett dilemma som e fjanting men jätte jobbigt för mig.
Jag gick in i en favorit inredningsaffär idag och kolla på kuddar jag ska köpa. Jag tar i en av kuddarna och kramar den, ser att någonting rör sig och kollar närmare för att se om jag verkligen ser rätt. Och visst ser jag rätt det är ett litet djur, typ vit såg typ ut som ett löss. Jag kasta kudden tillbaka i hyllan och gick med rysningar där ifrån. Men nu e frågan ska jag gå tillbaka dit och berätta det jag såg för personalen och sen kanske få en annan kudde. Eller va fan ska jag göra jag vill ju ha den dära kudden eller många kuddar där men jag vill verkligen inte ha hem löss. Hmm ledsen blir jag. Vad hade ni gjort om det verkligen var något ni ville ha?!?
Puss och godnatt

p.s Melodifestivalen, säger bara o herregud va dåligt. Loreen va ju grym, va fan e det med svenska folket?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag skulle ALDRIG ens sätta min fot i den butiken igen efter att ha sett en insekt i en kudde. Äckligt och ohygieniskt, tänk om det finns andra mindre på en annan kudde eller inuti? Så min åsikt är att leta efter en fräschare butik;) OCH meddela personalen om deras små gäster.

2011-03-05 @ 22:58:56
Postat av: Josse

Du har fått en award, gå in på min sida:)

2011-03-05 @ 23:15:17
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/
Postat av: pernilla

du kanske kan få en av mig mot lite barngos!!! hihi PUSS

2011-03-05 @ 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0