godkväll

Imorgon e jag ledig, jiipiiieeeeeeeeee! FAB VA HÄRLIGT DET ÄR ATT KOMMA HEM TILL BARNEN SOM ÄR SÅ LYCKLIGA och se mig.
Jag blir allderless till mig av lycka, jag spricker. Mammas hjärta smälter av esmeraldas kyssar och diaz smile. Jag avgudar, älskar er så obeskrigt. Och tack älskling för att du gjort min jobbstart så himla perfekt.
JObbet går toppen. resvägen suger balle men jobbet älskar jag. det är så kul. Stress som heter duga men fan va jag gillar mitt jobb.
Där jag är nu har jag varit förut och de har hänt saker där tidigare som satt traoma i mig. Första dagen var värst...när jag kom in i ett av rummet skaka jag som ett asplöv och hjärtat slog så jävla fort. Jag som trodde jag gått vidare, men tydligen inte kroppen. Shit va läskigt när man inte kan kontrolera sig så. Men idag kändes de genast bättre och personalen e kul:)
Ansvaret har jag redan fått på mig och de gillar jag skarpt. MEN väntar såååå efter samtalet från mötet jag hade i måndags. Vill bara ringa men tänkte leka lite chill till imorgon då jag e ledig.
Nu när man börjat jobba ser man hemmet på ett annat sätt. alltså inte hela tiden inredning i huvudet men kan inte låta bli att tänka på hur vardagsrummet kommer bli när de e klart..hitta en bild jag vill kopiera lite..se här:

gillar borden skarpt. Får se.
Har en lite kul ide till 2 lampskärmar jag stört mig på sjukt mycket, får se när jag får tid o pyssla med de. Ska nog måla lite snart, har några grejer jag vill få klara.




Mamma som jag saknar dig, jag saknar dig jämt och tjatar jämt om dig och hur mycket jag vill ha dig hemma, men nu när du är på andra sidan jorden saknar jag dig ännu lite sjukligt mer. Min mamma vill bara krama dig. Vill bara kunna ringa dig när jag vill och höra- Jag jobbe på gotländska:).,hatar verkligen när du säger så vill bara att du ska svara påväg hem till dig eller utanför som du säger ca 1 gång var 6 månad. haha de ska bli oftare så fort jag får körkort.

HItta en till bild som jag fick en super ide av. jag har ju en viss samling när de kommer till bikinis, så detta var en perfekt lösning'



Ha en skön kväll allesammans...

Och jag tänker på visa av mina vänner idag mer än vanligt, önskar jag hade mer tid för att bara komma och finnas till. Ring när som helst. Älskar dig<3

p.s tack för den fina kommentaren, jag älskar att få piffa upp mig och är ganska pigg på morgonen även fast jag vill ligga kvar i sängen så går jag upp en timme innan jag måste gå till jobbet så jag hinner med att först tvätta mig, sen sminka mig sen fixa håret sen kläderna sen frukost sen pussas sen gå:) Jag hjälper dig gärna med massa tips. För mig handlar nästan allt om små knep med tex smink och kläder.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej idag langtar vi annu mer hem. Alla ar trotta pa solen..:)men det har gatt fort men inte sista dagarna.Pa lordag nar vi har landat ringer jag pa en gang. Saknar er sjukt mycket, forstor inte dom som ar borta mer an tva veckor..Det verkar sa kul pa ditt jobb. Tror att det kommer bli sa bra for dig o jag haller tummarna for motet du hade. Halsa alla. Tararna rinner for det du skrivit. Killarna langtar ocksa efter er o hem. Puss o kram. Vi alskar er. Puss mamma

2011-03-03 @ 05:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0