Min älskade francisco. Vi har haft helt fa...

Min älskade francisco. Vi har haft helt fantastiska stunder tillsammans men visst kommer det även dagar då allt inte är så rosenskimmrande rött. Men som man brukar säga till barn. Har man inte tråkigt ibland så vet man ju inte om när man har kul. Precis så är det med kärlek mellan två vuxna männsikor. Är allt bra hela tiden så blir man så van vid allt det bra och livet kör på som av rutin. Man uppskattar inte de underbara stunderna lika mycket eftersom att allt är som vanligt. Men har man sina upp och nergångar så blir livet mer spännande. De jobbiga stunderna bli självklart hårda men de fantastiska studerna blir ännu mer fantastiska än vad de annars skulle vara. Jag föredrar att leva mitt liv som en berg och dalbana tillsammans med dig för du göra mig hel i både hjärta och själ. Tillsammans utgör vi en stark enhet som gemensamt ska klara av varenda med och motgång som vi stöter på i livet för det är du och jag, vi som är starka tillsammans.  Du är min själsfrende. Jag älskar dig mer än ord kan beskriva och de här åren vi har haft tillsammans har lärt mig vad riktig kärlek mellan två vuxna männsikor är och jag ser fram emot att få vakna varje dag tillsammans med dig. Och om 60 år tänka tillbaka på allt vi varit med om och skapat tillsammans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0