DIaz rum

Jag vill färdigställa min sons rum och har massa ideer men dom e svindyra så jag håller på och tänker vad man kan göra för en billigare peng...hjälp mig snälla. de är just grejen med hans kläder, vart e den stora frågan? och sen leksakerna för den tråkiga ikea hyllan som han får dras med hatar jag bokstavligt talat. Fan att jag inte har en verksta jag kan såga och pyssla i. Ska nog söka in till nått program som kan få göra vårt föråd till ett pysselbo.
Jaja lite insperation jag sparat på mig till hans rum e detta..


gillar förvaringen här och att de blir i hans höjd.

hyllan e smart på den e så smal och tunn kanske att man kan göra en garderob av den eller nej. E jag knäpp som gillar denna?

färgerna känns sköna tillsammans

en till tallrikshylla till diaz rum kanske vore nått?!

dessa VILL JAG HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA men bara en kostar 10000kr:(

dessa färger e oxå kul

dessa skulle passa så bra i vårt hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0