Gå in till webbshoppen Syster Lycklig

Hos syter lycklig finns massa kul att shoppa, en sida jag tycker är så kul. Man hittar alltid det lilla extra. Gå in idag och kolla lite vettja:)
Själv kommer jag göra en beställning idag hos dom!





Denna lamskärm till Esmeraldas rum hade varit fin


hela rice serien ska jag betälla så fort jag kan, man blir ju så glad av alla färger:)


Och va ska inte snacka om de här fina överkastet

och en till pall skulle inte skada då dom älskar denna


Om jag ska spara mig och köpa en sån till Diaz rum. så himla coola



sänghimmel till diaz nya säng kommer bli denna, men frågan e om de blir en vit eller en ljusblå?


Gå in och kolla, skulle kunna lägga ut massa mer som man önskar sig kunna köpa redan nu,men lite måsta man spara till;)

p.s annars jätte bra priser och bra service.
SH Ljusblå
så himla fin


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej louise. Älskar din blogg och du kommer med massa inspiration, men min fråga är: vad heter färgen du målar med och vart kommer den ifrån? Oxh hur gör du när di målar? Alltså slipar du och så eller nått? Skulle verkligen betyd mycket om du hade lust att skriva hur du gör när du ska måla något.? :) massa kramar till dig och din fina familj

2012-02-10 @ 17:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0