Hej hej

Hej mina vänner.

Hoppas ni mår bra allesammans.
Jag mår bättre än på länge, mitt virus höll i sig allderles för länge. Men är inte 100än, har en sån sjukk huvudverk och öm kropp. Men inte klagar jag för de;)
Hemma som ni kanske vet så gör jag om massor.
Garderoberna i sovrummet e uppe och nu väntar vi bara på en bänksiva som jag ska göra ett skrivbord av i mitten av dom. Det känns så lyxigt och de blir super.
Diaz har fått en ny säng så den ska han som sagt testa ikväll. spännande. Med esmeralda gick de toppen så de hoppas jag att de gör för sonen oxå.
Idag kommer en beställning hem hit och jag längtar så, det är en matta. Hmm gissa vilken?!
Hoppas den blir bra..
Har ju ett skåp jag vill ha men den finns malmö och hur ska ja få hit den?! någon som ska dit och hem eller där hit?:)

Jaja mina små små problem!

Ta hand om er.
puss och kram<3

nice;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0