Att vara ledig

Semestern flyter på fint! De har varit bra väder och barnen njuter! Planer på utomlands resa e långt bort ialla fall fram till nästa år. Köket här hemma går de sakta framåt med. Då vi fick veta att en bärande väg inte gick och tas bort av oss så fick planeringen av köket ändras! Jag har rivit bort skåpet som gamla fläkten satt fast i och spacklat i målat klart för den nya fläkten vi beställde hem igår! De blev en stor svart med en normal ljudnivå vad nu de innebär! Tror den blir fin där! På tisdag kommer en kille och ska visa luckor till överskåpen jag måste spara då taket ligger på dom och varken tid eller pengar finns att byta tak just nu! Men iallfall vita ska han ta med i högblankt och med fräst handtag under. En snålvariant på 800kr/lucka och en lite bättre för 1200kr/lucka! 9 st behöver vi så de blir ju lite pengar! Allt under överskåpen ska bytas ut!  Snacka om att jag längtar! Nått grymt kakel har jag oxå blivit sugen på:)
Kul i snacka lite med datorn här i värmen! Nu ropar grannbarnet att Diaz tagit sönder nått så nu måste jag stocka! Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0