Ny luft


Bilden får tala för vad som komma skall...förhoppningsvis lugn och ro.





Det snurrar i huvudet...så mycket tankar och funderingar på framtiden.
Kan inte låta bli o se framåt, man måste säger många. 
Men om man inte kan just nu då. 
Jag kan bara tänka en dag eller rättare sagt vad händer nu just nu och 4timmar fram. 
Livet har tagit en sån snabb vändning.
Det går precis så tufft som jag anat.
Kanske lite värre...eller nej så som jag fasat.
Tiden tickar och jag vill bara stanna varenda klocka i min närhet.
De går för fort och jag njuter inte äns, eller jo kanske lite av friheten.
Men sen då, vad kommer hända imorgon. 
Tänk om man visste..
Kommer jag alltid vara såhär stark och svag?
Ensam...ibland.
Vissa finns andra inte.
Ni som finns där är meningen.
Jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0